// Syafiqah Mansor : My Weakness...

blogskin

F A K E S M I L E :'3


LA TAHZAN. INNALLAHA MA'ANA ^^
Assalamualaikum. Nur Syafiqah nama yg telah diberikan sejak aku mula melihat dunia. Cahaya Kebaikan. Indahnya namaku. Alhamdulillah:) Telah dilahirkan olh insan yg sngt menyayangiku, dan telah diazankan olh seorg ayah yg sngt mengasihiku. Aku lemah dalam menghadapi dugaan hidup, namum masih ingn mnjadi ahli di syurga-MU. Layakkah aku? Tidak! Aku tidak layak! Bantulah hamba-Mu yg hina ini ya Allah. Hanya dengan redha-MU aku mampu memasuki mahligai-MU. Aminn.

<$BlogItemCommentCount$> comment[s] | back to top

Rabu, 25 Disember 2013

My Weakness...

         
Assalamualaikum

          Aku dah cuba pujuk diri aku supaya jangan lemah . tapi hakikatnya , aku tak boleh . aku mudah merajuk , menangis sampai kadang-2 ada orang tak suka dgn tangisan aku . walaupun aku cuba tahan air mata , tetap akan mengalir jugak . aku dah cuba berhenti menangis untk benda-2 yang tak penting , tapi susah . hati aku asyik mudah terasa . entahlah , sampai bila aku nak jadi macam ni . tak ada orang pun yang paham , kadang-2 aku rasa macam nak bagi ja hati aku ni kat orang lain , sebab aku nak orang rasa betapa rapuhnya hati aku . aku tahu kalau aku cakap tak ada orang akan paham , sebab tu aku malas bercerita dgn orang apa yang aku rasa . aku cuma menangis dalam diam . tapi orang sekeliling aku mmg dah paham sangat perangai aku . aku cuma mintak Allah kuatkan hati aku , walaupun hakikatnya aku sendiri yang kena didik hati aku . wallahualam . biarlah orang pandang aku lemah pun . kan bagus kalau air mata aku kering , kalau hati aku tak ada perasaan sedih .   

Tiada ulasan:

Catat Ulasan